Доставка та оплата по Росії

Доставка по Москві та Санкт-Петербургу

Можлива доставка до дверей додому або в офіс, а також самовивіз із сервісного центру (складу) компанії.

Доставка до дверей:

  • по Москві – 270 рублів, при замовленні від 5000 руб. - Безкоштовно;
  • по Санкт-Петербургу – 310 рублів, при замовленні від 5000 руб. - Безкоштовно.

Комісія за видатково-касове обслуговування 2%

Самовивіз - інформація про сервісні центри компанії надсилається по email або надається по телефону після оформлення замовлення та обробки його менеджером.

  • При доставці до дверей - готівкою при отриманні, кур'єру карткою, передплата онлайн за посиланням (у національній валюті за курсом на день оплати).
  • При самовивезенні – готівкою, у національній валюті за курсом на день оплати.

  1. Замовлення по Москві доставляється на наступний робочий день, якщо він погоджений з менеджером не пізніше 14:00 поточного дня. Звертаємо вашу увагу: розрахунок суми доставки за межі МКАД згідно з тарифами кур'єрської служби складає додатково 100 руб. до 10 км., далі 10 км - 25 руб. за кожен кілометр доставки.
  2. Замовлення по Санкт-Петербургу доставляється через 1 робочий день, якщо він погоджений з менеджером не пізніше 14:00 поточного дня. Звертаємо вашу увагу: розрахунок суми доставки в межах Санкт-Петербурга згідно з тарифами кур'єрської служби становить додатково 100 руб. до 10 км., далі 10 км. - 25 руб.
  3. Кур'єр зідзвонюється з одержувачем замовлення за 30 хв. - 1 година до приїзду та повідомляє про доставку.
    Якщо до отримувача додзвонитися з якихось причин не вдалося, доставка переноситься на наступний робочий день.
    Час очікування кур'єра одержувача дорівнює 15 хвилин. За очікування більше ніж 15 хвилин береться додаткова плата.
  4. Кур'єр доставляє замовлення до першої перешкоди (КПП, прохідна тощо), де необхідно оформляти документи.
  5. Ви можете залишити в коментарях до замовлення прохання до кур'єра про зручний час доставки. з 10:00 до 14:00, з 14:00 до 18:00, з 19:00 до 22:00. Для доставки за межі МКАД діють такі інтервали: з 10:00 до 18:00 і з 10:00 до 22:00 (залежно від відстані від МКАД); для доставки за межі СПБ доступний лише один інтервал з 10:00 до 20:00.
  6. Зміна адреси доставки автоматично переносить доставку на наступний день.

Доставка в інші міста Росії

  • Кур'єром до дверей СДЕК - вартість індивідуальна в залежності від міста та ваги посилки.
  • Самовивіз зі складу СДЕК - вартість індивідуальна залежно від міста та ваги посилки. Від 5000 руб та повній передоплаті - безкоштовно.
  • Кур'єром до дверей Pony Express - вартість індивідуальна залежно від міста та ваги посилки.
  • Поштою РФ - вартість індивідуальна залежно від міста і ваги посилки. Від 5000 руб та повній передоплаті - безкоштовно.

  • Транспортною компанією СДЕК: готівкою при отриманні або за передоплатою онлайн за посиланням. Якщо Ви обираєте оплату під час отримання замовлення, то до вартості замовлення додається комісія за накладений платіж - 3,5%. Якщо обираєте передоплату онлайн за посиланням, то комісія - 2%.
  • Pony Express - тільки за передоплатою онлайн за посиланням. Без комісії.
  • Поштою РФ - тільки за передоплатою онлайн за посиланням. Комісія за витратно-касове обслуговування 2% + 50 руб. за упакування.

  1. Термін доставки: Понеділок - П'ятниця; з 10:00 до 18:00; Субота, Неділя - вихідний.
  2. Транспортна компанія СДЕК здійснює забір замовлень із нашого складу о 14:00 МСК. Відтак замовлення погоджені з менеджером після 13:30 МСК потрапляють у паркан наступного дня.
  3. Коли замовлення приходить на ПВЗ, Вам надсилається SMS-повідомлення. Після цього Ви можете відправитися на ПВЗ та отримати замовлення. Замовлення зберігається на ПВЗ протягом 14 днів, після цього воно автоматично відправляється на повернення.
  4. Терміни доставки залежить від регіону. Під час узгодження доставки менеджер повідомляє необхідну інформацію.

  1. Час приїзду кур'єра – з 9:00 до 18:00.
  2. Приїзд кур'єра до фіксованого часу неможливий.
  3. У клієнта кур'єр очікує передачі йому відправлення не більше 10 хвилин.
  4. Терміни доставки залежить від регіону. Під час узгодження доставки менеджер повідомляє необхідну інформацію.

  1. Вартість поштової доставки розраховується виходячи з таких критеріїв: тарифи доставки, встановлені Поштою РФ, витрати на упаковку замовлення, дальність відправлення, габарити посилки та вагу, а також страхові внески.
  2. Після оплати замовлення Вам необхідно надіслати копію документа, що підтверджує оплату на адресу: [email protected], що прискорить відправлення замовлення. Якщо Ви не надіслали копію документа, що підтверджує оплату, то замовлення надішлеться після того, як ми надійдуть гроші на рахунок.
  3. На сайті Пошти Росії можна відстежити проходження Вашої посилки шляхом проходження (дізнатися поточне перебування або останній пункт перебування). Для цього потрібно знати номер унікального поштового ідентифікатора.
  4. Унікальний поштовий ідентифікатор буде надіслано на вашу ел. пошту відразу після того, як Пошта Росії поставить посилку на облік.
  5. Поштою Росії на обробку даних та завантаження інформації потрібен час. Якщо при спробі з'ясувати місце знаходження замовлення сайт Пошти Росії не дає жодної інформації, не хвилюйтеся і повторіть запит через кілька днів.
  6. Розгляд рекламацій на розшук поштових відправлень провадиться відповідно до правил роботи Пошти Росії: через чотири місяці з моменту передачі відправлення на пошту. Для пошуку надішліть заявку з претензією на адресу [email protected].

  1. Після погодження замовлення з менеджером Вам буде надіслано рахунок для оплати на електронну пошту.
  2. Для формування рахунку необхідно надати картку ІП.
  3. Надсилання замовлення здійснюється після зарахування коштів на наш рахунок.
  4. Після надсилання замовлення на вашу ел. пошту буде надіслано номер накладної для контролю доставки.

  1. Оплата провадиться виключно в рублях за курсом, визначеним на момент замовлення.
  2. Разом із замовленням Ви отримаєте витратну накладну із зазначенням нарахованих балів на Ваш реєстраційний номер (ID).

  1. При отриманні замовлення, у присутності представника перевізника, огляньте замовлення, переконайтесь у цілісності упаковки. Ви маєте право розкрити посилку та перевірити її вміст.
  2. Претензії щодо вмісту посилки та його кількості приймаються лише у присутності представника перевізника.
  3. Якщо Ви відмовляєтесь від замовлення, оплата не провадиться.
Задати питання
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.