Розділ довідки (FAQ)
- Скористайтеся пошуком, який розташований у шапці сайту.
1) Напишіть ключове слово для пошуку (приклад: хлорофіл, вітаміни, губна помада...)
2) Натисніть на клавіатурі клавішу Enter або ж на значок лупи.
- Якщо Ви не впевнені в назві продукту - поставте запитання онлайн-консультанту, форма для запитань розміщена в правому нижньому кутку, або зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом, і ми надішлемо Вам пряме посилання на потрібні продукти.
Для того, щоб зробити замовлення перейдіть на сторінку потрібного Вам продукту.
- Біля фото продукту виберіть потрібну кількість натиснувши на "+"
- Натисніть кнопку "Купити"
3. Перейдіть у кошик, натиснувши на його значок:
і далі "Оформити замовлення"
4. Заповніть усі поля: ім'я, прізвище, повна адреса, контактний телефон
* Зверніть увагу, що якщо у Вас немає дисконтного номера NSP, то це поле необхідно залишити порожнім або зареєструватися, щоб отримати доступ до партнерських цін!
5. Оберіть вид доставки, поставивши крапку навпроти бажаного виду доставки: "Самовивіз" або "До дверей"
6. Натисніть кнопку "Підтвердити замовлення"
7. Вам на електронну скриньку надійде копія Вашого замовлення.
- Якщо Ви є клієнтом нашого інтернет-магазину, Ви можете направляти свої запитання нам на електронну скриньку info@nspclub.org
- Якщо у Вас є дисконтний номер NSP (партнерська угода), яка була оформлена не нами, Ви можете задавати свої питання на форумі тут (реєстрація на форумі НЕ потрібна)
Відповідь: Після опрацювання Вашого замовлення менеджером, Вам надійде лист на Вашу електронну скриньку. У листі буде повна інформація про те, де і як отримати своє замовлення: адреса і телефон, де і коли Ви зможете отримати своє замовлення.
Відповідь: Для отримання 30% знижки не потрібно здійснювати додаткових дій - просто зробіть замовлення на суму від 41$. Ваше замовлення буде автоматично пораховано зі знижкою, Ви зможете побачити цю інформацію в кошику.
Після обробки Вашого замовлення Вам на електронну скриньку прийде інформація про Ваш особистий дисконтний номер.
Відповідь: Доставка "До дверей" здійснюється в робочі дні.
Відповідь:
- Якщо дисконтний номер Ви отримали після замовлення на нашому сайті, то Ви можете використовувати його і при подальших покупках.
- Якщо дисконтний номер Ви оформляли не на нашому сайті - зверніться до тієї людини, яка допомогла Вам його зробити, і вона підкаже, де Ви зможете купувати продукцію, щоб Вам нараховувалися бонуси.
Відповідь: Уся продукція ліцензована і сертифікована за всіма правилами тієї країни, де вона представлена (ми працюємо більш ніж у 35 країнах світу). Детальніше про якість можна дізнатися тут
Не знайшли відповідь на своє запитання?
Задайте питання зручним для вас способом!
...так само можна поставити запитання нижче: