Розділ довідки (FAQ)

- Скористайтеся пошуком, який розташований у шапці сайту.

Поиск по сайту Клуб NSP

1) Напишіть ключове слово для пошуку (приклад: хлорофіл, вітаміни, губна помада...)

2) Натисніть на клавіатурі клавішу Enter або ж на значок лупи.

- Якщо Ви не впевнені в назві продукту - поставте запитання онлайн-консультанту, форма для запитань розміщена в правому нижньому кутку, або зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом, і ми надішлемо Вам пряме посилання на потрібні продукти.

Для того, щоб зробити замовлення перейдіть на сторінку потрібного Вам продукту.

  1. Біля фото продукту виберіть потрібну кількість натиснувши на "+"
  2. Натисніть кнопку "Купити"

3. Перейдіть у кошик, натиснувши на його значок:

і далі "Оформити замовлення"

4. Заповніть усі поля: ім'я, прізвище, повна адреса, контактний телефон

* Зверніть увагу, що якщо у Вас немає дисконтного номера NSP, то це поле необхідно залишити порожнім або зареєструватися, щоб отримати доступ до партнерських цін!

5. Оберіть вид доставки, поставивши крапку навпроти бажаного виду доставки: "Самовивіз" або "До дверей"

6. Натисніть кнопку "Підтвердити замовлення"

7. Вам на електронну скриньку надійде копія Вашого замовлення.

?
  1. Якщо Ви є клієнтом нашого інтернет-магазину, Ви можете направляти свої запитання нам на електронну скриньку [email protected]

  2. Якщо у Вас є дисконтний номер NSP (партнерська угода), яка була оформлена не нами, Ви можете задавати свої питання на форумі тут (реєстрація на форумі НЕ потрібна)

QIP Shot Screen 142

Відповідь: Після опрацювання Вашого замовлення менеджером, Вам надійде лист на Вашу електронну скриньку. У листі буде повна інформація про те, де і як отримати своє замовлення: адреса і телефон, де і коли Ви зможете отримати своє замовлення.

.

Відповідь: Для отримання 30% знижки не потрібно здійснювати додаткових дій - просто зробіть замовлення на суму від 41$. Ваше замовлення буде автоматично пораховано зі знижкою, Ви зможете побачити цю інформацію в кошику.

Після обробки Вашого замовлення Вам на електронну скриньку прийде інформація про Ваш особистий дисконтний номер.

Відповідь: Доставка "До дверей" здійснюється в робочі дні.

Відповідь:

  1. Якщо дисконтний номер Ви отримали після замовлення на нашому сайті, то Ви можете використовувати його і при подальших покупках.

  2. Якщо дисконтний номер Ви оформляли не на нашому сайті - зверніться до тієї людини, яка допомогла Вам його зробити, і вона підкаже, де Ви зможете купувати продукцію, щоб Вам нараховувалися бонуси.

.

Відповідь: Уся продукція ліцензована і сертифікована за всіма правилами тієї країни, де вона представлена (ми працюємо більш ніж у 35 країнах світу). Детальніше про якість можна дізнатися тут


Не знайшли відповідь на своє запитання?

Задайте питання зручним для вас способом!

...так само можна поставити запитання нижче:

Задати питання
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.