24.05.2013
29966

Історія народження компанії NSP

  • Ця історія бере свій початок із 1972 року. Сім'я Джин та Крістін Х'юз, які проживали в Прово, штат Юта, США, почали випускати лікувальні трави у капсульованому вигляді. Справа в тому, що деякі корисні трави наділені не дуже приємним смаком або запахом, але якщо їх упакувати в желатинову капсулу, вони не зможуть завдати занепокоєння, а засвоюваність залишиться такою ж, як і при звичайному прийомі. Все почалося з червоного меленого перцю , що допомагає від виразки шлунка, який Х'юзи пакували вручну. Сім'я пропрацювала три ночі поспіль, зумівши приготувати 3000 капсул. Після цього вони купили в аптеці тридцять порожніх банок і розфасували по 100 капсул.

Один із племінників придумав гарні етикетки, так і розпочався бізнес. Перші тридцять баночок було продано за тридцять доларів. Ще шість банок придбав магазин здорового харчування, решту купив місцевий магазинчик по одному долару з п'ятнадцятьма центами за штуку. У результаті за виконану роботу сім'я отримала чотири долари п'ятдесят центів. Але продукт сподобався споживачам , тому почало надходити дуже багато замовлень. Внаслідок таких результатів було прийнято рішення механізувати виробництво, найняти спеціалістів та робітників. Справи йшли добре. Таким чином поступово починала розвиватися невелика компанія, яка потім перетворилася на величезну корпорацію.

Почавши створювати свою справу, Х'юзам вдалося розвинути свою компанію до міжнародної корпорації з дистриб'юторами у всіх п'ятдесяти штатах США. noviy-ofice-nsp Мексиці, Бразилії, Венесуелі, Гватемалі, Коста-Ріці, Автралії, Новій Зеландії, Україні, Грузії, Монголії, Молдавії, Канаді, Аргентині, Колумбії, Сальвадорі, Перу, Великобританії, Норвегії, Росії, Білорусі, Вірменії, Казахстані та багатьох . При цьому компанія продовжує освоювати нові регіони та ринки . Natures Sunshine Products постачає свої продукти до багатьох зарубіжних країн.

Побачивши, що лікарські трави користуються величезним успіхом, компанія вирішила розширити
асортимент та додати вітаміни, лікувальну косметику, предмети особистої гігієни та натуральні миючі засоби. На сьогоднішній день NSP випускає приблизно 500 найменувань продуктів для зміцнення та підтримки здоров'я . Обсяг продажів серед таких компаній є найбільшим у світі. Основна мета компанії полягає у виробництві біологічно активних добавок високої якості, які необхідні noviy-ofice-nsp-2 підтримки здоров'я кожної людини. Для забезпечення ідеальної якості були задіяні лише останні технології та сучасні методи на кожному етапі виробництва. У розробці нових продуктів брали участь фахівці та вчені найвищого класу , а також всесвітньо відомі фармакологи та дієтологи. Необхідно додати, що чистота приміщення та обладнання ретельно контролюється . Не менш жорсткий контроль відбувається дотримання технологій виготовлення продукції. Кожне підприємство компанії оснащене сучасним обладнанням, яке гарантує високу якість продукції.

Історія компанії Natures Sunshine у датах:

1972

  • Спочатку, на кухонному столі Х'юзов було створено "Hughes Development Company".
  • Контрольний пакет акцій компанії було продано родичам та друзям по одному долару за акцію.
  • Першим капсульованим продуктом був Capsicum, який продавався в магазинах здорового харчування.
  • Перша машина наповнення капсул була орендована за 80 доларів на місяць.

1973

  • Компанію перейменували на "National Multi Corporation". Тепер продукти стали продаватися у магазинах роздрібної торгівлі із позначкою "Naturally".

1974

  • Компанія почала працювати за принципом багаторівневих продажів. Було прийнято спеціальний план багаторівневого маркетингу, який був переважним правом продажів для дистриб'юторів. З дослідження та розвитку було прийнято корпоративні зобов'язання.

1975

  • Порівняно з попереднім роком щорічний продаж перевищив понад 500% зростання. Natures Sunsnine було зареєстровано як ВАТ.

1976

  • У листопаді були створені виробничі площі, які мали розмір 32.000 квадратних футів у Spanish Fork.
  • Назва компанії знову змінилося на "Amtec Industries" ("American Technologies").
  • Була проведена перша конференція менеджерів у Лас-Вегасі, штаті Невада.
  • У Канаді відкрилася перша міжнародна філія компанії.

1977

  • Переїзд до Spanish Fork.

1978

  • Відбулася церемонія відкриття заводу, яку відвідав губернатор Метьюсон.
  • Перший відкритий продаж акцій відбувся. Було проведено реєстрацію на біржі NASDAQ.
  • Менеджерами компанії стали Джек Рітчасон, Арлен та Джин Ліман, Джуді Прайс та Делл Епбленелл.
  • З'явилася спеціальна лабораторія контролю якості.

1979

  • Продажі досягли 10.000.000$ на рік.
  • У Мехіко відбулася поїздка членів клубу Успішних Дистриб'юторів.

1980

  • У штаті Огайо відкрився перший дистриб'юторський центр.
  • Були випущені вітаміни та концентровані трави пролонгованої дії.

1981

  • Назва компанії змінилося на "Natures Sunshine Products".
  • Було розроблено та представлено логотип.

1982

  • Було влаштовано свято на честь Дня Подяки.
  • Відбулася вечірка з приводу 2$ мільйонних продажів за місяць, подію було представлено в телевізійній програмі новин, в якій Джин Хьюз дала інтерв'ю.
  • Відкрився дистриб'юторський центр доставки у Комптоні, Каліфорнія.
  • З трьох складів надходили щоденні замовлення (близько 600).
  • Було виконано мільйонне замовлення.

1983

  • У вересні було завершено будівництво додаткових 10 500 квадратних футів виробничих площ.
  • Почала використовуватися водонепроникна фольга для герметичного запечатування банок із продукцією.

1984

  • До середини січня планується завершити 43 700 квадратних футів.
  • Крістін Х'юз очолює раду директорів.
  • У "Форбсі" з'являється інформація про НСП, як про одну з компаній, що найбільш швидко розвиваються і подають надії.

1985

  • Було представлено традиційні китайські трави.
  • Відкрилося іспанське відділення.

1986

  • Доставка досягла продуктивності 5,0 замовлень за особу на годину (4,1 у 1984 та 4,28 у 1985).
  • З'явився перший іспанський каталог товарів.
  • Відбулася Національна Конвенція в Орландо, куди приїхали 650 менеджерів та 700 дистриб'юторів.
  • У основному офісі відкрилася школа менеджерів.
  • Кількість менеджерів досягла 1508.

1987

  • Протягом 100 днів було досягнуто 100% товарна точність.
  • Було проведено інвентаризацію 4.000 найменувань товарів за п'ять місяців.
  • Компанія зазнала важкої втрати, 21 листопада в автомобільній катастрофі загинув Річард Сміт Хьюз.
  • Встановилися процедури перевірки радіоактивності для захисту від радіаційного зараження.

1988

  • Школи для дистриб'юторів працюють у всій країні.
  • Пауліна Х'юз стала членом ради директорів.

1989

  • Для отримання повідомлень запровадили спеціальну автоматизовану телефонну лінію MAX.
  • Спільні продажі досягли 5 000 000 доларів.
  • Новим генеральним директором став Алан Кеннеді.
  • Кількість менеджерів збільшилась до 2.200.

1990

  • Natures Sunshine виконала двомільйонне замовлення.
  • Natures Sunshine налічує 480 000 дистриб'юторів по всьому світу.
  • Загальний актив – 20 $ мільйонів.
  • Площа будівлі Spanish Fork складає 126 000 квадратних футів.
  • Акціонери інвестували в компанію 625 – 40 $ мільйонів.
  • У конвенції взяло участь 1600 учасників.
  • Компанія налічує 360 виробничих ліній.

1991

  • Відкрилася перша латиноамериканська філія.
  • У липні з'явилося 196 нових менеджерів за місяць.
  • Продажі досягли 6$ мільйонів.
  • У "Financial World" компанія посіла 48 місце серед акціонерних товариств США, що швидко розвиваються.
  • У "Форбсі" компанія посіла 77 місце у списку 200 найкращих невеликих компаній.

1992

  • Відкрився корпоративний офіс у Прово.
  • Компанія досягла 100 $ мільйонів продажів.
  • У вересні рекорд у 7$ мільйонів було перекрито.
  • У "Форбсі" компанія займає 44 місце у списку найкращих невеликих компаній.

1993

  • Поліпшився маркетинг-план, було додано нові рівні Divisional/Senior National.
  • Відкрився дистриб'юторський центр у Джорджії.
  • Видання "Worth" поставило списки акцій компанії в сотню найкращих.
  • У Солт-Лейк-Сіті відбувся перший з'їзд нових менеджерів, куди було запрошено 600 осіб.
  • Ціни змінилися, було опрацьовано 28.774 замовлень.
  • Компанія продала Life Trends. І
  • Будівля "Sawe" назвала Крістін Хьюз американською провідною "businesswomen".

1994

  • NSP купила свою колишню будівлю Дінікс на сході Прово.
  • Через три місяці після відкриття ринку Бразилія відсвяткували появу 1000-го дистриб'ютора.
  • У головному офісі відбулося Rising Star Convention з 800 новими менеджерами.
  • У Бостоні відбувся національний з'їзд, але в якому брали участь понад 1.200 менеджерів.
  • Офіційно відкрилися ринки Бразилії, Коста-Ріки та Японії.
  • "Форбс" визначив для компанії 53 місце у списку найкращих 200 невеликих компаній Америки.
  • "Financial World" визначив для компанії 54 місце за акціями у списку 200 найкращих, що продаються на американській фондовій біржі.
  • Акції NSP стоять вище "Кока-Коли", "Жилетт", "Ейвон", "Рібок", "Пепсі", "Колгейт", "Палмолів".
  • Видання "Worth" опублікувало хіт-парад найкращих інвесторів, де акції компанії були поставлені на 83 місце серед 100 найкращих за останні десять років.
  • Компанія стоїть поряд з "Уолтом Діснеєм", "Пепсі", "Тайсон Фудс" та "Блокбастер Відео".
  • Статус закону отримав "Dietary Supplement Health and Education Act" За рік загальний продаж склав 111 $ мільйонів.
  • Травня було відзначено десятимільйонним обсягом продажів.
  • Наприкінці жовтня з'явилося 5000 нових менеджерів за місяць.

1995

  • Склад у Техасі обробляє 300-375 замовлень на день.
  • У США налічується 5974 незалежних менеджерів.
  • У США налічується 95 914 незалежних дистриб'юторів.
  • У березні було прийнято 44 329 замовлень, середня вартість яких була близько 309 $.
  • На національному з'їзді взяло участь 1600 менеджерів.
  • На конвенції Rising Star взяло участь 1.500 нових менеджерів.
  • У вересні головний офіс відвідали 74 японські лідери та 6 співробітників представництва.
  • Відкрився ринок Панами, Гватемали, Ель Сальвадора та Перу.
  • Було вироблено 22 мільйони банок продуктів.
  • Кількість менеджерів складає 4.899. Крістін Хьюз отримала звання СЕО та Chairman of the Board.
  • На конференції "Rising Star" взяло участь понад 2000 нових менеджерів.
  • Відбувся Національний з'їзд до Орландо, Флорида, куди приїхало 2700 менеджерів.
  • У виданні "Foodand Drug Packaging" була опублікована інформація, в якій було сказано про унікальність технологій упаковки наших продуктів та високу якість.
  • Було представлено лінію продукції для жінок.
  • До серпня в NSP налічується 6.849 менеджерів та 152.027 активних дистриб'юторів.
  • Виробляється 104 мільйони капсул та 60 мільйонів вітамін на місяць.
  • Планується розширити склад Spanish Fork.
  • Відкрився ринок Аргентини.

1997

  • Компанія веде свою діяльність у 9 країнах, при цьому вона має 400 міжнародних представників, 17 філій, які залучають 11 ринків збуту.
  • Компанія відсвяткувала своє 25-річчя.
  • "Financial World" помістила компанію на 18 місце у списку гарячого зростання компаній.
  • На Spanish Fork постраждали понад 90.000 квадратних футів складських приміщень із продуктами внаслідок землетрусу.
  • NSP полягала у списку найкращих 200 компаній "Форбса" 10 разів.
  • Розробили сайт "www.nsponline.com".

1998

  • Долорес Джордан (Мати Майкла Джордана) під час відвідин головного офісу повідомила про своє бажання стати офіційним представником компанії.
  • Внаслідок ураганів, що відбулися в Гондурасі і Нікарагуа, компанія відправила гроші постраждалим дистриб'юторам, щоб вони могли придбати предмети першої необхідності.
  • Продукти компанії продаються у 22 країнах.

1999

  • Як показали клінічні дослідження, " Фет Грабберс (Fat grabbers) " допомагає грамотно знизити вагу.
  • Вперше продукти починають продавати через інтернет-сайт.
  • Торішнього серпня відкривається ринок Росії.
  • Було представлено програму Smart Start для збільшення обсягу продажу компанії.

2000

  • У зв'язку з розширенням міжнародного бізнесу компанія планує збільшити кількість виробничих інструментів.
  • Відкрився ринок Ізраїлю.

2001

  • NSP купує компанію Synergy.
  • Відбувся випуск косметичної лінії четвертого покоління Optima.

2002

  • Було введено нове обладнання для виробництва. Компанія відсвяткувала своє 30-річчя.
  • В США NSP отримала звання "Виробника року".
  • З'явилася нова лінія косметики " Tropical Mists ".

2003

  • З'явилася нова лінія косметики " Natria ".
  • NSP включена до рейтингу "100 найкращих корпоративних громадян США"
  • У Казахстані та Монголії відкрилися склади.

2004

  • Відкрився склад у Литві.

2005

  • З'явився новий продукт " Замброза (Zambroza) ", який одразу став бестселером.
  • Компанія досягає рівня продажів у 130 $ мільйонів за рік.

2006

  • Косметична лінія " Tropical Mists " розширилася.
  • У Молдові відкрився склад.

2007

  • Планується відкриття ринку у Польщі та Китаї.
  • " Замброза (Zambroza) " - найкращий напій, що продається.

2008

  • Відкрився ринок Польщі та Китаю.
  • Відкривається представництво України.
  • Почала працювати система міжнародного спонсорування.

2009

  • Компанія відзначила своє 10-річчя на ринку країн СНД, Балтії, Монголії та Закавказзя;
  • З'явився новий вид продукту – миючий засіб nsp concentrate;
  • з'явилася нова лінія енергетичних напоїв “solstic energy”;

2008

  • У лінійці "Tropical Mists" утворюється косметика для чоловіків;
  • В Узбекистані розпочато процес сертифікації продуктів;
  • У Таджикистані відкрився склад та розпочато процес сертифікації продуктів;

2010

  • Розпочато процес розробки нової лінії з догляду за будинком;
  • На ринку з'явилася нова лінія косметики Bremani;
  • У Білорусії було зареєстроване представництво. У Мінську відкрився офіційний офіс компанії.

Нагороди (GMP, NSF)

NSF International - є неурядовою некомерційною організацією та світовим лідером у галузі розробки стандартів якості та сертифікації продуктів. Організація вручила NSP сертифікат GMP ("Good Manufacturing Practice" - "Гарна Виробнича практика").

NSF - є провідним аудитором компаній, який працює в галузі здоров'я та безпеки людини. Виданий ним сертифікат означає, що виробництво компанії пройшло найсуворішу перевірку на якість роботи персоналу, виробничого обладнання, процесів та контролю.

NSP у Світі

Natures Sunshine Products є найбільшою міжнародною компанією з виробництва екологічно чистих біологічно активних добавок до їжі, косметики, побутової хімії, високоякісних вітамінів та засобів гігієни.

Географія

За 41 років ведення своєї діяльності компанія має філії у понад 90 країнах світу. На сьогоднішній день корпорація NSP включає США, Мексику, Японію, Канаду, Еквадор, Великобританію, Чилі, Малайзію, Норвегію, Україну, Казахстан, Південну Корею, Венесуелу, Бразилію, Колумбію, Перу, Ізраїль, Аргентину, Нову Зеландію, Росію, Білорусь та багато інших країн.

Материал был полезен? Поделитесь им со своими друзьями в соц. сетях!

Написати відгук
Задати питання
Увага: HTML не підтримується. Використовуйте звичайний текст.