27.04.2022
3167

Nature's Sunshine проводить ребрендинг: що зміниться?

Ділимося радістю – компанія Nature's Sunshine розпочала ребрендинг.

Це означає, що знайомі та улюблені вами продукти з'являться у нових упаковках. Зміни помітні вже зараз. Ми не змінюємо звичну рецептуру, проте наші продукти змінять своє «обличчя».

Навіщо нам ребрендинг?

  • Турбота про довкілля. У роботі над новими упаковками використано вторинну сировину, що пройшла переробку. Тож ми дбаємо про збереження ресурсів нашої планети.
  • Логічний потяг до змін. Світ непостійний. Наші дизайнери старанно працювали для того, щоб відобразити останні уявлення про красу та функціональність. Так звичні продукти стали сучаснішими, привабливішими, стильнішими.
  • Турбота про споживачів. Наша компанія йде в ногу зі своїми вимогами.

Впевнені, вам сподобаються наші зміни. Дізнатися про новий вигляд продуктів Nature's Sunshine дуже легко – по центру буде розташовуватися помітний логотип бренду.

Як зміниться логотип Nature's Sunshine:

Раніше логотип Nature's Sunshine виглядав так:

Новий логотип Nature's Sunshine:

Новий логотип NSP

Новий логотип є даниною нашому минулому і був розроблений увібравши в себе позначення сонця, полів та рослин, які з самого початку були частиною нашого логотипу

Старий логотип NSP

Як зміниться упаковка БАД

Старий дизайн:

Подарко Стара банка

Новий дизайн:

Подарко Нова Банку

Як відрізнити нову етикетку янтарної банки РЕТ?

  • Прозора банка, яка дає уявлення про вміст – капсули. Логотип Nature Sunshine
  • Передбачені поля для додавання символів сертифікації та спеціальних функцій: час випуску, чистота, якісний розмір, дія тощо.
  • Підхід із турботою до клієнта – використання органічних, вегетаріанських формул, відсутність ГМО.
  • Велике написання назви бренду у відведеному місці із виділеною лінією.
  • Використання дизайнерських елементів, які узгоджені з іншими частинами макета (не засмічують етикетку, не входять у конфлікт із назвою).
  • Застосування ресайкла – пластика, що використовується повторно (100% PCR).
  • Легка етикетка читання, преміальний дизайн оновленого продукту.

Ми використовуємо РЕТ пластик, який захищає вміст краще за скло, не схильний до розбивання, відрізняється стійкістю до негативних факторів навколишнього середовища (вологи, ультрафіолетових променів, механічних пошкоджень).

Логотип NSp великий

Якими ще характеристиками відрізняється РЕТ пластик?

  1. Максимальна прозорість та ефектний зовнішній вигляд;
  2. Здатність до утримання вологи.
  3. Захист вмісту упаковки від кисню.
  4. Стійкість до олій, кислот, мастильних матеріалів.
  5. Наявність коду 1, що вказує на краще вторинне застосування на ринку пластику.
  6. Стійкість до нагрівання чи зниження температури.
  7. Відмінний захист від трясіння.

На сьогодні FDA та інші агентства схвалили використання РЕТ пластику як безпечне пакування. Тому продукція Nature's Sunshine після ребрендингу міститься у такій якісній упаковці.

Відповіді на питання, що часто ставляться:

Чому в одному замовленні ви можете зустрічати банки зі старим та новим дизайном?

Перехід від старого дизайну упаковок буде здійснюватися плавно. У міру завершення на складах продукції NSP у старих упаковках, на заміну їм приходитимуть продукти у нових упаковках. Тому протягом року-півтора, в одному замовленні вам можуть надходити продукти в різному дизайні.

Ваша продукція, напевно, виробляється десь поруч, чому такий тривалий перехід на новий дизайн?

Справа в тому, що продукція NSP виробляється на єдиному заводі компанії NSP? який знаходиться у США, штат Юта. Компанія NSP не має жодних інших виробництв. Це зумовлено одним простим аргументом від офіційного представництва NSP у США: «Ми можемо забезпечити найвищу якість виробництва, лише в тому випадку, якщо воно знаходиться на нашій території». Тому ребрендинг та прихід упаковок у новому дизайні на ринок країн колишнього СНД та України відбувається не так швидко.

Чи відрізняються за якістю та своїм складом продукти NSP у старому та новому дизайні?

Склад продукції та формули у старому та новому дизайні на 100% ідентичні. Компанія NSP лише змінює зовнішній вигляд упаковок за збереження колишніх ефективних формул продукції.

У вас виникли запитання? Не соромтеся їх задавати у коментарях нижче!

Зустрічайте наші найкращі пропозиції в оновленому вигляді!

Схожі статті

Материал был полезен? Поделитесь им со своими друзьями в соц. сетях!

Написати відгук
Задати питання
Увага: HTML не підтримується. Використовуйте звичайний текст.